Regulamin




§ Informacje


Nasz serwer Team Speak 3 jest darmowy i każda osoba może z niego korzystać.
Każda osoba korzystająca z naszego serwera Team Speak 3 akceptuje regulamin panujący na nim.
By otrzymać rangę rejestracyjną wejdź na kanał rejestracyjny w strefie pomocy, pomoc możesz uzyskać na kanale "Biuro Pomocy Użytkownika", jeśli potrzebujesz prywatny kanał wiejdz na kanał "Darmowy Kanał Prywatny".
Regulamin serwera TS3 może w każdej chwili uledz zmianie jeśli administracja uzna to za stosowne.
Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 6 rang na serwerze. Nie tyczy się właściciela oraz administarcji.
Nie ponosimy odpowiedzialność za przerwy w działaniu serwera. Jeżeli jednak będziemy wiedzieć o takowych przerwach, poinformuje o tym z dwudniowym uprzedzeniem.
Każdy błąd na serwerze należy zgłosić do administracji serwera.
Zakaz kopiowania regulaminu i używania go bez zgody jego twórcy, w przeciwnym wypadku będzie to złamanie Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 czyli paragrafu o prawach autorskich.
Nasz serwer głosowy posiada oryginalną i zatwierdzoną przez TeamSpeak licencje AAL, która pozwala na legalne prowadzenie usług poprzez komunikator głosowy Team Speak.


§ Kanały prywatne


1.Kanały prywatne mogą posiadać maksymalnie trzy podkanały.
2.Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jeden kanał prywatny.
3.Zakazane jest zmienianie opisu (deskrypcji) kanału. Zmiana ta grozi usunięciem kanału.
4.Brak numeru kanału lub zmiana go, grozi usunięciem kanału.
5.Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
6.Właściciel i admin kanału jest zobowiązany do aktualizowania daty kanału co 7 dni.(data w formacie DD.MM.RRRR). Zakazane jest wyprzedzanie daty. Brak aktualnej daty grozi usunięciem kanału.
7.Osoba korzystająca z kanałów prywatnych jest zobowiązana do przestrzegania regulaminu serwera Team Speak 3.
8.Za atmosferę na kanale odpowiada jego właściciel, a nie administacja serwera Team Speak 3.
9.Każdy kanał nie posiadający hasła, staje się kanałem publicznym do którego może wejść każdy.


§ Kanały publiczne


1.Zakaz nagrywania rozmów na kanałach publicznych bez zgody osób, które na nim przesiadują. Nie tyczy się to kanałów, które posiadają zgodę na nagrywanie w opisie.
2.Łamanie zasad regulamin na kanałach publicznych skutkuje interwencją administacji i ukaraniem danej osoby, która złamała dany punkt regulaminu.
3.Kanały publiczne są przeznaczone dla osób korzystających z serwera Team Speak 3. Głównie dla osób nie posiadających przywatnych kanałów.


§ Kanały VIP


1.Kanały VIP są zwolnione z aktualizowania topicu i wpisywania w nim dat.
2.Kanały VIP mogą posiadać 8 podkanały.
3.Zakazane jest zmienianie opisu (deskrypcji) kanału. Zmiana ta grozi usunięciem kanału.
4.Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
5.Kanały VIP powinny zawierać hasło, w innym przypadku kanał staje się publiczny i ma do niego dostęp każdy użytkownik
6.Kanały VIP są przeznaczone dla osób, które aktywnie spędzają czas na naszym serwerze, spadek tej aktywność kończy się usunięciem kanału.


§ Kanały pomocy


1.Kanały pomocnicze służą do pomocy osobom korzystającym z serwera Team Speak 3.
2.Kanały pomocnicze nie służą do luźnych rozmów z administracją. Wchodzenie na nie bez celu i gadanie o byle czym, kończy się wydaleniem z serwera. Jeśli osoba będzie nadal wchodziła na kanał bez potrzebny zostanie ona tymczasowo zablokowana.
3.Zakazane jest puszczanie muzyki, nagrywanie i krzyczenie na wyżej wymienionych kanałach.
4.Kanały pomocnicze służą do kontaktu z administacją , znajdują się on w strefie "Centrum Pomocy TS3".
5.Zakazane jest żartowanie sobie z administracji, wyśmiewanie ich, obrażanie bez potrzeby pomocy.
6.Zakazane jest bezsensowne skakanie po kanałach pomocniczych.


§ Zasady ogólne


1.Zabronione jest używanie nazw:
a) Wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, nazistowskich, nieetycznych;
b) Zawierających ciąg tych samych znaków bądź krótszych niż 3 znaki;
c) TeamSpeakUser (domyślnej nazwy);
d) Podszywających się pod osoby z wyższej administracji serwera Team Speak 3 oraz użytkowników serwera głosowego Team Speak 3.
2.Zabronione jest używania awatarów zawierających treści erotyczne, wulgarne, rasistowskie, nazistowskie, nieetyczne bądź obraźliwe.
3.Zabronione jest reklamowanie innych serwerów głosowych, serwerów gier, stron internetowych, for, itd.
4.Zabronione jest nagminne zmienianie nazw użytkownika.
5.Zabronione jest używanie tagów przed nazwą użytkownika, zwłaszcza tych zarezerwowanych dla grup.
6.Zabronione jest podszywanie się pod kogoś, posiadanie takiej samej nazwy użytkownika w celu żartu.
7.Zabronione jest wysyłanie w wiadomościach linków przekierowujących na niebezpieczne strony lub aplikacje.
8.Zabronione jest spamowanie poke'ami bądź whisper'ami.
9.Na serwerze staramy się pisać zgodnie z zasadami zachowania poprawnej polszczyzny, w sposób zrozumiały dla osób przebywających na serwerze.Wyjątkami są osoby posiadające dokumenty na "Dysleksję".
10.Zabronione jest podszywanie się pod admina.
11.Zabronione jest ustawianie sobie dziwnych prefiksów bądź przedrostków, które są używane przy danej grupie rang.
12.Nadużywanie rang w strefie premium (wchodzenie na kanały, przeszkadzanie, itd) kończy się utratą rangi.
13.Na serwerze zabronione jest posiadanie multikonta (kont z tym samym IP) stworzonego na innym UID. Wchodzenie na aktywnym banie też jest zabronione.
14.Administrator ma prawo wyrzucić bota danego użytkownika gdy ten blokuje slota.
15.Zabronione jest posiadanie i używanie programów bądz aplikacje takich jak (clownfish, ivona, itd.), którę pozwalają na zmianę głosu użytkownika.
16.Zabronione jest korzystanie z programów oraz aplikacji zmieniających adres IP.


§ Administracja


1.Właściciel ma prawo do odebrania rangi administracyjnej bądź innemu użytkownikowi TS3 bez podania powodu.
2.Decyzja właściciela jest niepodważalna, nie ma od niej odwołania.
3.Właściciel ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika na serwerze.
4.Administrator jest zobowiązany do wypełniania swoich obowiązków na serwerze i musi być na bieżąco z zasadami panującymi na serwerze.